wicked little town


novocaine for the soul
23 Ιανουαρίου, 2008, 8:43 μμ
Filed under: kaleidoscope

Στις άσπρες και κόκκινες μέρες που οι δουλειές, οι εξεταστικές, οι φίλοι, η γάτα μου, το φαγητό, το πλυντήριο, οι λογαριασμοί, τα ταξίδια προσπαθούν όλοι μαζί να χωρέσουν, έρχονται οι στιγμές των εκπλήξεων.

Σε αυτές που παρόλο που όλο το σύμπαν καθημερινότητας στέκει βαρύ κι ασήκωτο από πάνω μας, ένα κλικ στον υπολογιστή, μια καρτούλα στο γραμματοκιβώτιο, ένα άκυρο κομμάτι σου λένε αυτό το περιβόητο « keep going».

Σήμερα επιχειρήσαμε μια δίκαιη επανάσταση στη δουλειά. Αποτύχαμε και φάγαμε τη μούντζα πολύ κατάμουτρα, στα υπόλοιπα παιδιά ήρθε θυμός και εκδικητικότητα, εμένα μου ήρθε αηδία. Rags to rags!

Είμαι ή άρρωστη ή τα ηρεμιστικά που παίρνω πιάνουν τόπο. Δεν είναι πολλά αυτά που σου φτιάχνουν τη μέρα, είναι τόσα ώστε να σου δίνουν ικανό λόγο για να ξυπνάς στην επόμενη. Και ακόμη και αν είναι μόνο ένα αξίζει ρε πούστη μου. Το καταλαβαίνεις σε μια ωραία βόλτα με τον παγωμένο αέρα και την πλάγια βροχή, όταν το ρολόι δείχνει 03.30 και εσύ βγαίνεις στο μπαλκόνι να δεις τον ροζ ουρανό στον οποίο θα έχει για λίγο ακόμα πανσέληνο, όταν ξυπνάς απότομα και βλέπεις τη Φρανς ανάσκελα να ροχαλίζει, όταν η μάνα μου με παίρνει πάντα τηλέφωνο ενώ είναι στον υπόγειο και ποτέ δεν ακούω τι μου λέει, όταν η τηλεόραση είναι κλειστή, όταν κάποιος σου ανταποδώσει ένα χαμόγελο.


3 Σχόλια so far
Σχολιάστε

‘σου λένε αυτό το περιβόητο « keep going»’
Hohoho!
Κίσσογκραμ… ντάρλινγκ μασημένα μας τα λες…! Πρέπει να έρθω από κει με φαίνεται σε λέω. Εως τότε, ‘Βάστα καρδιά μου’ που είπε και ο Χάμλετ. Και μες τις επόμενες μέρες θα φτάσει κι άλλη καρτούλα, με μία μόνο λέξη για κείμενο… 😉
Keep goin’ girl, yeah you rock it, keet it real, peace and love and unity. Yeah. (σαν το Μπομ Μάρλεη μου φαίνεται ακούγομαι…).

Σχόλιο από Oxotnic.nl

^^
damn hippies..

Σχόλιο από brightbitebyalex

die hippy die, άμεση αναφορά στο εν λόγω επεισόδιο του south park, προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης!

Σχόλιο από kissogram




Σχολιάστε